بلاگ

ترندترین میز اداری سال 2024 + تصاویر

انتخاب یک میز اداری مناسب، نقش بسیار زیادی در راحتی و بهروه‌وری شما در زمان تحصیل یا کار دارد، به همین دلیل قبل از خرید باید به خوبی با انواع میز اداری و نکات مهم آن آشنا شوید. به عنوان مثال اگر به دنبال میزی هستید که سال‌های سال با کیفیت بماند، بهتر است به سراغ میزهای چوبی بروید و همچنین برای راحتی بیشتر به سراغ میزهای چند منظوره بروید، در این مقاله در خصوص انواع میز اداری شرکتی نکاتی را توضیح دادیم، با ما همراه باشید.

معرفی انواع میز اداری و شرکتی

راحتی و ویژگی‎های میز اداری، در انتخاب و خرید آن بسیار تاثیرگذار است؛ زیرا شما باید ساعت زیادی را پشت میزهای اداری بگذرانید؛ به همین دلیل بهتر است، تمامی نکات مهم را در نظر داشته باشید، در ادامه چند مورد از پرتکرارترین انواع میز اداری را نام می‌بریم:

میز چند منظوره (Multipurpose Desk)

میزهای چند منظوره، قابلیت و کارایی بسیار زیادی دارند، مانند:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • تغییر شکل
  • قابلیت جمع شدن
  • داشتن کشو و فضاهای مخفی
  • و …

این مدل از میزها کاربرد بسیار زیادی دارد و برای فضاهای کوچک انتخاب بسیار مناسبی است. 

میز هوشمند یا (Smart Desk)

میزهای هوشمند معمولاً مجهز به فناوری‌های پیشرفته‌ای هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به تنظیم ارتفاع اتوماتیک، اتصال به شبکه‌های اطلاعاتی، شارژرهای بی‌سیم، سیستم نورپردازی هوشمند، صندلی هوشمند و یا دیگر سیستم‌های هوشمند مانند تشخیص حرکت کاربر یا کنترل از راه دور اشاره کرد. میز اداری مدرن معمولاً برای افرادی که به فناوری‌های نوین علاقه‌مندند یا نیازمندی‌های ویژه‌تری دارند، مناسب هستند.

میز اشتراکی اداری (Shared Office Desk)

از این مدل میزها برای محیط‌های اداری یا محل‌های کاری مشترک استفاده می‌شود، همچنین در فضاهای محدود نیز می‌توان از این سبک میز‌ها استفاده کرد. میز اشتراکی به نحوی طراحی شده است که به راحتی، چند نفر بتوانند روی آن مشغول به کار شوند.

میز کمکی (Side Table)

این مدل از میزها، اندازه‌ای کوچک دارند، و در کنار میز مدیریتی اصلی، قرار می‌گیرد که می‌توان بسیاری از مدارک و اسناد را در آن جای داد.

میز نیم دایره‌ای (Semi-Circular Desk)

این سبک از میزها برای محیط‌هایی، مانند؛ کنفرانس، مذاکرات، جلسات و … مناسب است؛ زیرا به راحتی می‌توانند افراد به دور آن جمع شوند.

میز ایستاده شرکتی (Standing Desk)

این نوع میزها به افراد این امکان را می‌دهند که در حین کار از حالت نشسته به حالت ایستاده بروند، که می‌تواند بهداشت و راحتی را در طول روز افزایش دهد. میزهای ایستاده شرکتی معمولاً ارتفاع قابل تنظیم دارند تا با اندازه و قد کاربران متفاوت سازگار باشند.

نکات مهم که قبل از خرید میز اداری باید در نظر بگیرید

  • اندازه و ابعاد میز، نکته‌ای بسیار مهم است، پس قبل از خرید محیط خود را به خوبی بررسی کنید، تا انتخابی بدون شکست داشته باشید.
  • مواد ساخت نقش بسیار مهمی در استحکام و زیبایی میز دارد، به همین دلیل به سراغ میزهای چوبی با کیفیت بالا بروید، تا میز اداری شما، سال‌های سال عمر کند.
  • توانایی تحمل وزن، یکی دیگر از نکات خرید میز است، زیرا میز باید توانایی قرار دادن وسایل سنگین، مانند کامپیوتر و دیگر موارد را داشته باشد.
  • تنظیم ارتفاع، نیز یکی از موارد بسیار مهم است، تنظیم ارتفاع میزها به بهبود بهداشت افراد کمک می‌کند و می‌تواند به تناسب اندام و راحتی در کار کمک کند.
  • برخی از میزهای اداری دارای امکانات اضافی مانند درگاه‌های برق، سیستم‌های مدیریت کابل، قفل‌های مخفی و … دارند بهتر است به سراغ این سبک از میزها بروید.
  • نکته مهم دیگر که باید در نظر داشته باشید، طرح و استایل میز است، میزی را انتخاب کنید که با محیط شما همخوانی داشته باشد.

سوالات پرتکرار در خصوص ترندترین میز اداری سال

میز اداری دارای چه مدل‌هایی است؟

میزهای اداری انواع بسیار زیادی دارند، مانند میزهای کنفرانس، میز هوشمند، میز چند نفره، میز ایستاده و … 

بهترین جنس برای میز اداری چیست؟

برای اینکه مقاومت و مداوم میز‌های اداری زیاد باشد، بهتر است به سراغ میزهایی با جنس چوب بروید.

دیدگاهتان را بنویسید